C H A N E L

Kjekke gutter
Jeg fikk låne cappen til Sverre.
Mine fire mest elskede eiendeler: YSL´en, min Mac, kosen og Chanel-bagen. Jah, jeg er gal!!!
Et himla keehgt par. Det var Fredrik sin bursdag.
Sabla stilig dame.

Vi sov lenge på lørdag. Det var så deilig det! Vi sto opp og visste ikke helt hva vi skulle gjøre. Vi dro til 5th avenue og Chanel. Og gitt var jeg gæren et sekund, for ut kom jeg med ny veske!

Jeg har ALDRI i mitt liv vært så lykkelig. Det spiller ingen rolle, det er helt sant, jeg har aldri vært så lykkelig. Gud så lykkelig jeg er. Jeg begynner nesten å gråte over tastaturet av pur lykke.

På kvelden spiste vi og drakk drinker på Schiller´s på Lower East side. Det var Fredrik sin bursdag, så noen av hans venner kom. Noen av de var svenske. Svensker er kule. Og kjekke. Tina fikk seg no og gitt! Han var svensk, fra Gøteborg og mente at det var rett ved siden av Oslo. Vi dro til Bellas, også det på Lower East og det var et kjempetrivelig sted. Det var der de hooket opp. Ved baren for å være helt eksakt. Det er stil as.

Jeg gikk rundt og var lykkelig.

Nå har jeg skrevet så mye at dere sikkert må bla over en side. Jeg vet jo at dere ikke takler å gå glipp av noe i mitt o-så-spennende liv!
JUHU!

No comments:

Post a Comment