Beatrice Inn

Drita-pia?
Tina på nach. HAHA
Tina og meg på Beatrice Inn

Min første hoppsa-tur i New York City! Hei hvor gøy det var. Vi har pratet med en fotograf for blader som Dazed og W (sa han da riktignok), modellkjæresten hans, en filmskaper, en annen gammel fotograf som faktisk så litt kjent ut.... Hmm, lurer på hvor jeg har han fra as.
Beatrice er liksom stedet da. Det var en kjeller, og veldig shabby chic. Tina mente det var mer bare shabby. Utrolig mange modeller, så vi følte oss rett hjemme. Det er utrolig hvor høy en jente kan være!
Vi endte på nach i Tribeca, fordi Tina skulle kline litt. Heh. Jeg er flink pike, og spiste Doritos og hørte på jazz-innspilling. Det var trivelig, og en afro-amerikansk dame klemte på meg hele tiden fordi hun så arret og syns det var så flott at jeg levde.
Trompet-mannen er altså IKKE kline-offeret til Tina. Det var Chuck Bass! Ikke THE Chuck Bass, men han lignet veldig. Pluss 10 år. Minst. Trompet-mannen var sykt flink, men hadde store stamme-problemer og likte derfor bedre å blåse på trompeten enn å prate. Greit for oss, for vi skjønte uansett ikke stort av det han sa. Vi kom hjem klokken seks på morgenen. Kokken slapp oss inn. Style?

No comments:

Post a Comment