Saturday Night Allright

Look, a wee little midget
Vi spiste middag på en "fast-food-diner". Det tok imidlertid ish ett år
Hege fikk seg ny, skeiv bestevenn på vors. Han kaller seg bare Cowboy-Boots.
Mafioso. Vi var tross alt i Harlem. Litt bad må man være der.

Vi var på Ceilio (eehm riktig skrevet??), et utested der musikken var trance og folka var svette. Trancearmen min, som pleier å være heftig i godt lag, var litt sliten. Vi gikk til pølsemannen og spiste nattmat.

Ok, dette landet er ganske fantastisk. La meg gi dere noen grunner:

No# 1: Monica og jeg spleiset på en twelve-pack med Corona. Pris ca 75 spenn!!

Jah, det var det jeg kom på akkurat nå, men syns at det er en jevelig bra grunn. Vi skulle på vors i Harlem, og måtte rusle et kvartal eller to etter at taxien satte oss av. Det var litt skummelt. Vi så en gjeng med store afro-amerikanere i det fjerne og jeg tenkte "Jeez, nå blir det gjengopprør Crips- og KKK lizåm". Det viste seg at gjennomsnittsalderen på gjengen muligens var tolv. Gutta var rimelig freidige, og en av de spurte om jeg ville bli med ham hjem. Turte ikke å svare annet enn yes jeg.
Vi dro ut i Meatpacking District og når Heg og jeg spiste nattmat, meat on a stick, meat on a stick!!!!, står en annen nordmann ved siden av oss. Han hadde kjøpt seg Gucci-sko og var fra Boooogstad. Dere vet Nicolai fra Borettslaget? Han var akkurat sånn, utstyrtelig festlig.

Idag har vi bare sovet, og strevde oss til slutt avgårde på Food Emporium og kjøpte iskrem, sushi og chips. Mamma; Hagen Dasz iskrem koster 25 kroner for en sånn tub vi også har hjemme!! Jah, det var nok en annen grunn til at det er fantastisk her.

No comments:

Post a Comment