Grandiosa

På Guesthouse. Anbefales ikke hvis du ikke er tidenes fan av trance da.
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!!!!!!!!!!!!
Hege måtte gjemme seg i taxien. Forøvrig verdens kuleste sjåfør. Hvorfor klemte jeg ikke han?
Thea er baaaaad på dansegulvet. Espen til høyre der.

Ok, dette syns dere hjemme sikkert er veldig spesielt, men jeg savner Grandiosa. Igår var vi på vinbaren Gradisca, og da tenkte jeg baaare på Grandiosa. Også savner jeg mammas mat, og pappas da!, for det vi får her blir mer og mer bare en stor gryte av rare ingredienser.
Også har jeg ikke spist pizza her, og det er egentlig alt jeg vil ha.

Igår var vi på vinbar og spiste kake og drakk Chardonnay (vin er billig her!). Så dro vi til et Launch Party for en nettside, men stedet var ikke noe høydare. Gratis drikke, og da er jeg i himmelen, men så tok det slutt, og da landet jeg rimelig fort.

Vi dro hjem ca halv tre, noe som er veldig tidlig her. Tina var ute med familien og kom hjem ca 6 idag tidlig. Hun er litt trøtt stakkar. Idag blir det sushi på Chanto!

Er dere på fest der hjemme eller? Det er hvertfall mams og paps, de får besøk av Herr og Fru Fougner. Ta det litt rolig med vinen mamma, du tåler jo ikke så mye:-) Have fun my beloved peeps!

No comments:

Post a Comment