Om forlatelse




Bildene over er fra fredag kveld. Hege jobber på HM med Maria, og jeg gikk på Nesbru med henne. Hun og karen er på ferie i New York, så vi skulle møte de for et glass fredag kveld. Et glass ble to, og så var Hege full. Det er første gang jeg har fått halvliter i NY, og det var til og med Carlsberg. Nam nam. Vi ble kjent med noen leger og fikk sitte med de. Han ene var veldig glad i Hege. Ingen var glad i meg.

Vi dro på Hollwood Diner og spiste nattmat og var i seng før klokken tre.

Igår kveld var vi på påskemiddag med klassen i 57 gate og 8 avenue. Jeg hadde bestilt fisk, den var god. Til dessert fikk vi eplekake. Med krem. Hallo. Alle vet at man skal ha is til eplekake. Vi orket ikke dra ut fordi vi måste gjøra skola idag. Thea, Tina og jeg dro på kino og så Atonement. Uferdig og uopplevd kjærlighet må være det verste å oppleve altså. Det var så fryktelig trist, og jeg gråt så jeg ristet. Etterpå satt vi igjen i kinosalen i ca en halvtime fordi vi var så opprørte.

No comments:

Post a Comment