Spring is in The Air

Øvelse i portrett og lys. Se så vakker hun er!
Meg, jeg kanke posere jeg.
Det ene nettet jeg kjøpte på Marc Outlet idag.

Forestill dere de rareste menneskene du kan tenke deg. Det beskriver kanskje noe av det vi ser bare ved å gå til og fra skolen. Det er virkelig noe med våren, vi pratet med pølsemenn og bygningsarbeidere på veien hjem idag. Det er blitt varmere, og jeg er ganske sikker på at det har varmet de kalde newyorkernes hjerter.

Tina og jeg gikk innom Marc by Marc Jacobs outletten på Bleecker Street. Det er så vanskelig å holde seg unna når den er så nær,, så nææær. Jeg forbeholdt meg svært måteholden, og kjøpte to nett, det dere ser over og et hvor det sto paradise på, og to lårhøye sokker. Alt til ca 200 kroner! Tina derimot var litt mer galen, og kjøpte en helt fantastisk veske, akk akk akk, og også et par sokker og et nett med en mer eller mindre naken mann. Vi må skaffe den frøkna no mannbein straks!


Ikveld skal vi ut, artig og ironisk nok skal ikke Tina det, for hun er litt syk. Updates 2morrow my sweets!

1 comment: