Opening Ceremony

Tina in the dressing room. Ny t-skjorte fra Juicy, sjappa hun raida med Charlotte i helgen
Vi fant, vi fant!!
Morra til Thea ville nok likt denne butikken. Hun trodde Drop it like it´s hot var drop it like a tart. Veldig festlig, og sånn sangen egentlig burde vært.



Sånn går det når jeg prøver å ta bilde av meg selv i et prøverom.

Vi fant, vi fant! Opening Ceremony ligger i Howard Street, men du må gå inn Centre Street til høyre fra Grand St. Er ikke greit.. Riktig så flott butikk. Vi dro med oss en haug med tøy inn i prøverommene til den ekstreme entusiasmen til de som jobbet der. Jeg kjøpte meg en blazer fra Topshop mens Tina endte opp med et skjørt og veldig kule hvite lakk-sandaler.

Vi møtte en forvirra Hege like ved Broadway og jeg kjøpte meg Converse low-tops i lyseblå og rød. Vi gikk litt oppover, var innom Bloomingdale´s der vi ble sprayet med en ny foundation-bronzer fra Dior. Den var fin, men jeg ble brun i håret. Vi spiste, dro hjem, og lå i sengen til Hedge og så Alvin and the Chipmunks.

Tidenes beste film.

No comments:

Post a Comment