Sunday is my fun-day

På Beatrice. I Amerika heter Hege Kege og det passer bra.
Maren, Siw og Sandra kom og drakk sammen.

På lørdag solte vi oss i Central Park. Hva gjorde dere?

Igår måtte vi endelig komme oss ut igjen. Har gått over en uke. Men første ting først. Vi sto opp halv åtte og dro til Battery Park. Der sto vi en halvtime i kø. Så tok vi båt til Statue of Liberty. Så dro båten videre til Ellis Island. Det er der folk som ville komme til Amerika først havnet. For å sjekke om man hadde sykdommer dro de øyelokket ut og vrengte det. Det var fint der, men mye statistikk. Blant annet et tre med utenlandske ord som amerikanerne har tatt til seg. Et av de var ukulele. rimelig morsomt. Et annet var butte, også det ganske morsomt. Det var flere men det er de jeg husker.

Vi spiste middag på Bar Pitti i 6th avenue igår, et veldig hippety-hopt sted der kjendisene henger. Ingen kjendiser igår. pøkk- men gikk forbi Michael Stipe på torsdag. Thea og Monica ble ville.

Battery Park er helt nederst på Manhattan og noe annet som er der, er Century 21. Jeg var litt i blått humør, og da vet vi alle hva som hjelper meg. Hurra. Fikk meg Nine West sko, de ser dere over, kjole fra James Perse, hettegenser fra Primp, og en genser fra Juicy.

Vi dro ut på beatrice, og møtte samme gamle fotograf som sist. Og ja, han ER gammel. Maren, Siw og Sandra kom. Vi endte på Le Souk, der jeg fikk folk til å kjøpe drikke til oss.

Idag våknet jeg av mine egne snork. Svært sjarmerende.

Vi gikk på Murrays bagels. stam-sjappen for lunsj og andre godbiter, hehe, og neimen kom ikke Ashley Olsen og skulle ha mat. Hun hadde skinnjakke, korte sorte satengbukser, store solbriller og sorte ballerinasko.

No comments:

Post a Comment