Cheap Jack & APOLLO

Denne jumpsuiten fant jeg og var veldig kul. Min lommebok tillater ikke kjøp, så dens lykkelige eier ble Krik. Satser på å få låne den!
Se så fantastisk flott hun er i denne himmelske kjolen. Den, en jumpsuit og en rød kjole ble Tinas. Tina får alltid litt shoppeangst men jeg sier at det ikke er no vits for hun kommer til å kjøpe noe nytt i overmorgen anyways. Stilig blir hun da, som bare fanken!
Apollo Theater Amateur Night
Jeg.. vil... opp.... på.... scenen!!
Grooowwwlll. Æ gled mæ

Etter Empire stakk vi innom Cheap Jacks, en gigantastisk vintagebutikk. De har et utrrrolig bra utvalg, dog ikke av Halston og Bill Blass, men av rett og slett flotte klær. Både Krik og T fikk seg noen fiiine klær og kommer til å pene opp de fleste steder.

Vi spiste på Markle, og Krik oppførte seg på en slik maner vi visste kom hun kom til å ha:
- Dette var jo ikke så ille (og hun mente det faktisk)
Både T og jeg ville kaste de ihjelkokte bønnene og spinaten på henne.

Apollo Theater er i Harlem og ble nok en ekskursjon for dagen. Det var vanvittig gøy, og de som prøvde seg var flinke. Er egentlig sånn at man skal bue på de man ikke ville vinne. Jeg virkelig takler ikke at folk taper så skrek og heiet stort sett på alt og alle som var i nærheten av scenen.

No comments:

Post a Comment