Jeg må serr få meg et liv

Rose bar- keeeg bar
Ny drink- 5 points style: CosMojito
Jeg er kegest- ingen protest
Bilde fra min ufine side. Jeg er blitt så uforfengelig at jeg legger det ut- frivillig. De andre er søte- jeg er æsj. Det er serr ingen forskjell på meg og en gnom fra den vinkelen

Legger ut lite bilder från tisdagen.

Lørdag. Skrevet og skrevet. Redigert og redigert bilder. Eller, jeg forstår ikke Photoshop så går mer ut på at jeg gjør rimelig vilkårlige ting- litt levels her, litt feather der, litt lasso og historybrush.

Nesten ferdig med reportasjen om Fabrizio. Jeg er tydeligvis blitt hans venn. Jeg gir han nemlig råd som han skal ta videre til sitt agentbyrå. Hehe.

Ærlig talt det er lørdag. Men jeg er ikke helt bra. Også er Hege nerd med skoleting. Moskva-Monica er klein, hun kom gående ned i lobbyen nå, klokken er halv tre. Ærlig talt.

Jeg vil ha et liv. Og det sier jeg når jeg er i New York. Pøkk.

Dere hjemme er vel klare for fyllen. Jeg skulle ønske jeg var med dere, og våknet i morgen i Camilla sin seng og at hun ga meg mat. Maten her suger. Jeg spiste fisk til middag, og den smakte tang. Var nesten ikke noe fisk en gang fordi de hadde puttet spinat inne i fisken.

Jeg vil ha mammas mat, eller pappas. Han er flink han og. Jeg vil prate med min bror, og kose på alle mine kjære.

Dette var jo en optimistisk lørdag

1 comment:

  1. Jaja du fikk hvertfall ikke en baksmell på 10 000 spenn på skatte n. Så fin lørdag har jeg.

    ReplyDelete