Kristine Ofstad Fougner in da House

På MoMa. Jeg prøvde å klatre i treet. Men det var et bilde så det gikk ikke.
Kristine har fått gulsott og må reise hjem igjen ASAP!
Waverly Inn. Jah, vi er kule vi.
Rose bar. Sjekk ut bakgrunnen

På torsdag skjedde det jeg aldri trodde ville skje. Kristine kom gitt. Plutselig bare var hun her.

Fredag regnet det som bare det og vi dro og var meget intellektuelle på MoMa. Praten dreide seg om kunstens finesser og symbolikken i de utrolige formene til moderne kunst. Vi spiste lunsj på en diner.

På kvelden spiste vi på Waverly Inn. Jeg kan ikke tro at det ikke var noen kjendiser der. Skal pokker meg aldri dra tilbake as. Vi bestemte oss for å dra til Rose bar, og taxin vi skulle ta huset ingen ringere enn Helena Christensen. Hun smilte til meg, og var veldig flott. På vei inn på Rose bar går vi jammen forbi Rebecca Gayheart. Rose bar er veldig chill, og å anbefale.

Etter noen timer kommer Rebecca tilbake. Og neimen har hun ikke med seg sin ektemann, Mc Steamy fra Grey´s Anatomy. De satt rett bak oss, jeg sto i dokø bak Rebecca og fikk øyekontakt med McSteamy på vei tilbake. Livet mitt er så spennende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Etter McSteamy går jeg nesten rett på Russell Simmons, som drakk Voss vann og satt på bordet rett ved siden av oss. Så dro vi på Mansion. Det var helt ok, Arthur var i slaget og danset som en gal mann.
Så dro vi hjem.

No comments:

Post a Comment