Mai du skjønne milde!

Min manikyr! Kul? kuuul. Skjuler ansiktet da jeg ikke er stilig idag, uggen og æsj.
Fra fashionparty i Soho. Denne leiligheten hadde vært digg å ha.

Hadde dere en fin 1 mai? Eeeh, hvorfor feirer man det igjen? Husker ikke...

Idag er det fredag. Fredag burde være en kul dag. Den har ikke vært ukul men. Jeg måtte på Macstoren, som vi sier med svensk aksent, og kjøpe en snedig liten greie som heter ekstern harddisk. Der må jeg lagre ting, og så må jeg slette de fra datan. Sånn er det.

Jeg har ikke helt vært i form denne uken. New York livet har etter 2 måneder eller hva det er begynt å ta på og den kuule utmattelsen jeg innimellom får, har sneket seg på to dager. Det betyr stjerner i øynene, hodepine, uggenhet og behov for søvn. Så da sover jeg da. Hyggelig å ha Hege ved sin side, hun sover nemlig like mye som Caro. Det er nesten som å ha Caro her, det å bo med Hege. Hege er søt. Det er ikke Caro. hehe. Kødda. Dere er nydelig begge to.

2 comments:

  1. Jeg sover så mye (og det gjør sikkert hege og) fordi du er så kjedelig, zzzznork! Ha, ta den du, jeg er drit søt.


    Men liker deg selv om du fornærmer meg jeg ukulele

    ReplyDelete
  2. Haha, jeg er rimelig kjip. true dat- jeg tar den. Sovner til og med av meg selv fordi jeg er så kjip. shitt as, jeg er kjedelig.

    ReplyDelete