Meatpacking District

Fondue.
Stella McCartney. Jeg vil gjerne bo der.

Heart The World Art Exhibition. Diane Kruger er pen.

Søndag trasket vi rundt i West Village og Meatpacking. Vi gikk forbi townhousen i 12 gate som jeg har så lyst på. Det er et lyseblått/grått mursteinshus med rød dør. Det er så innmari vakkert.

Vi var på Apple store og forhørte oss om Iphone. Det skulle jeg anskaffet meg i februar, fordi det er veldig utsolgt. Mannen som jobbet der visste ikke når de fikk inn nye, men sa bare at man måtte stå i kø utenfor før det åpnet for å få det når de fikk inn nye. Da må man være der hver dag da.

Vi var på Stella McCartney og Alexander McQueen og gikk innom et galleri. Vi trasket så til Union Square der jeg spiste salat på Max Brenner. Vi spleiset på en sjokoladefondue, og jeg var så lykkelig som en apekatt.

No comments:

Post a Comment