Sommerferie!

Max Brenner
Ikke øyne for annet enn kake.

Vi måtte vente en stund før kinoen begynte, men vi kan da underholde oss selv vi. Mest sannsynlig feteste filmen noensinne " Don´t mess with the Zohan"

Jeg har sommerferie nå jeg! Igår ble jeg ferdig med siste eksamen. Aner ikke hvordan det gikk. Vi har en lærer i afro-amerikanske emner og jeg føler meg bare som en idiot når jeg skriver om hvordan "the black experience" har vært i USA. Jaja.. Etterpå loket vi litt i Soho, endelig fant jeg Ugg-butikken! Så dro vi til Bar Pitti. Der satt Marisa Tomei og koste på karen sin, og MTV-Tim var ferdig med lunsj.

Vi koste oss, dro hjem, satt på trappen utenfor Markle og funderte over livets underfundige mirakler. Vi bestemte oss for å være gærne, og dro på Max Brenner. Det er en sjokoladerestaurant. Åååååkej, det er som å trå inn i Willy Wonkas sjokoladefabrikk as. Ble så mett etterpå, og dævva i kinosetet der vi skulle se premieren av What Happens In Vegas med Cameron Diaz og svært kjekke Ashton Kutcher. Dævva gjorde jeg også når Thea begynte å hvine og hyle, hvor på jeg også begynte å hvine og hyle. Gjennom kramper av angst klarte hun til slutt å skrike:
- MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!

I USA er det serr mus på kino.

No comments:

Post a Comment