Kveld

You´d tap that right?


Jeg er spådame

Hva i alle dager gjorde jeg på dagen igår? Det er helt blankt. Øhm. Anywho, det var sikkert ikke noe spennende.

Dro til Cathinka på Major og den keehge sjappa hennes for vors. Det kan virke som det er en stund siden jeg har drukket vin, eller i det hele tatt vært på førfest, for neimen så jeg ikke stjerner etter ish to glass. Snøvlet gjorde jeg etter tre og et halvt. Hirr.

Vors var utrolig koselig og det var så fint å se igjen de jeg ikke allerede har sett. Cathinka vartet opp med jordbær, og jeg elsker jordbær nesten mer enn kosen og Chanelen (nei gitt morsomt ordspill med mitt navn) så hadde det som plommen i egget.

2 comments:

  1. hehe. at du ikke så det ordspillet før! kunne jo vært ett ypperlig blogg navn. chan-elen.com. hi hi

    ReplyDelete