Mine Cupcakes!

Together at last! Muffins like nydelige som på Magnolia Moncan liker cupcakes. Cupcakes-Monica! Igår var dagen fylt av gjenforeninger. Først møtte jeg Camilla AKA Nebbe igjen. Hun har vært i Syden i ikke mindre enn tre uker. Jah, noen har det liksom. Vi lå i hagen min og svettet i hjel. Eller, jeg svettet i hjel. Nebbs svetter ikke. På kvelden ble det roadtrip til Nordstrand. Min første tur til Nordstrand. Når jeg kjørte opp syntes jeg det lignet veien til Tryvann. Når jeg spurte Thea sa hun neeei, Tryvann er på Holmenkollen. Da kom jeg på det. Kvelden var herlig. Vi spiste fantastisk mat og hygget oss. Tina T, det er sant, vi hygget oss gjorde vi. Siden Tina ikke var der, erstattet Theas hund Tessie henne. Ingen store forskjeller i grunn. Neida:)

No comments:

Post a Comment