The Secret

Nå skal jeg fortelle en hemmelighet. Forresten har jeg på meg en Juicy morgenkåpe, ikke en KKK-kappe. Assa, hva lærer man ikke av Oprah? Jeg tror mitt liv hadde vært et mørkt hull til tider om det ikke var for Oprah. Ok, å ta i litt men. Idag handlet det om tanker. De som kjenner meg er vel oppmerksom på at jeg tenker. Det er ikke nødvendigvis det smarteste hele tiden men jeg tenker fælt. Det er så mye å undre seg over liksom. Dersom livet skal forandres må man slutte å tenke negativt. Idag har jeg tenkt negativt. Oprah hjalp meg se løsningen; tenk positivt, og energien i det gode vil komme til deg. Så nå har jeg det så mye bedre. Rart det der. Go Oprah

1 comment:

  1. Æ så også på Oprah; de presenterte min livsfilosofi!
    Min positive innstilling til alt og alle bidrar muligens til tilfeller av naivitet, men Gosh så digg og bekymringsfritt jeg har det!

    Leva livet!

    ReplyDelete