Sex & The City Oslo

Mr Hongs Chopsticks er morro "Ny" butikk. Aloha my peeps. Igår var jeg på jakt. "Æ ska ha elg" som Hold Brillan sier. I mitt tilfelle var det ikke elg, men noe fint. Klarte å karre meg ned til Prinsens gate og Freudian Kicks. Jeg vet at den ikke er ny, men jeg har faktisk vært borte da. Der har de American Apparel så ble nesten litt rørt. En liten bit av Amerika i Norge. Det er jo så uvanlig. Etterpå møtte mine gnagsårrammede lilletær Caro, Malin og Therese. Det ble currykylling på meg. Nam. Så var det tid for Sex & the City filmen. Så den jo med mine beste når de besøkte meg, men to ganger er ikke akkurat et offer for min del. Mener det samme som jeg gjorde om den første gang, men fortsatt, Sex & the City for evig. Det var the city som bergtok meg. Og de små tårene som ønsket å presse seg på var av savn etter verdens kuleste by. NY- ingen over, ingen ved siden.

No comments:

Post a Comment