Ekeberg continues

Når en blir voksen, begynner å dra på åra og har ansvar (eh) er det visse ting en må ordne selv. En av disse er arrangering av egen bursdag. Akk de tider da mamma og pappa vekket meg med kake og gaver på sengen og en storslått Barbiefest er forbi. Beklageligvis... Men jeg har nå videreformidlet mine gaveønsker til kjære Harald Olav, AKA Pappa, og bestilt bord til Ekebergrestauranten mandag kveld. For de som ikke vet det, mandag er dagen undertegnede ble født. Helt blå var jeg, så måtte tilbringe min første stund i kuvøse. Men det husker jeg ikke noe av da. Sånn selvsagt egentlig. Selv om jeg nå snart kun er ett år fra å være halvveis til 50 ser jeg frem til å ha bursdag. Da blir det sjokoladekake, risboller, gaver og ballonger. Tenk bare hvor mye som har skjedd de 24 årene da. Virvelvind av et liv har jeg hatt (eh) med oppturer og nedturer. Et uvanlig men vanlig liv på samme tid. Rart det der.

No comments:

Post a Comment