Elen 24!

Vi klapper i hendene, vi synger og vi ler. Så glad er vi så glad er vi. Vi ....dutt dutt dutt. dutt. Husker ikke mer. Og er ikke det egentlig en julesang? Anywho fuck it. Det er bursdagen min og jeg kan gjøre hva jeg vil! Idag, på o fantastiske fødselsdag, har jeg og pappa vært på Sandvika Storsenter og på Majorstua. Så langt på denne enestående dagen, og har dere lagt merke til at det er akkurat ett år siden solen skinte like strålende?, har jeg fått printer/kopimaskin/skanner/fax, hårføner (endelig) og Acne boots. Yessir, jeg er en heldig frøken. Jeg har alt jeg kan ønske meg i livet jeg. Bortsett fra jobb, leilighet og bil som jeg ble minnet på igår, men akk, hva gjør vel det når hjartet er fylt av kjærleik. Hjertemessig mangler jeg vel kun en kar, men klarer meg bra uten og jeg as. Men hvis noen skulle gå på en som du ser over her, håper jeg dere videreformidler mitt nummer. Jeg begynner faktisk å dra på åra.

No comments:

Post a Comment