The Good Life

Caro ble drita-pia og dro ish klokken 23.00. Søteste! Jeg mingler med meg selv. Ines Sjefen til Caro, Jono, på toppen av verdens tak Pål orger på trikken. Åyo! Igår var det stas. Staseste kvelden på lenge. Vi ble kjørt med sponset trikk opp til Ekebergrestauranten. Har ikke vært der før jeg, og det er dumt og rart for stedet er jo fantastisk. Festen var en suksess. Kjendiser og ukjendiser så strålende ut. Alle var strålende. Nei gud, er klein, klarer ikke skrive noe morsomt da. Kvelden endte på nach hos Martine med Marlene i armkroken. Slik sovnet vi mens Lionel Richie supplert med Martines fantastiske stemme skapte liv og støy i stua. Kan hende det var All night long for Lionel og Martine, men jeg var trøtt jeg as.

2 comments:

  1. Skal legges til at jeg ble full på veuve clicot (eller hvordan man skriver det) og at dråpen som fikk bassenget til å renne over var absint...
    Men stålganen min får du ikke!

    ReplyDelete
  2. Haha, avanserte jævel. Veuve Clicquot serru. Vi kan downe litt mer V C til helgen

    ReplyDelete