Lauren Hutton

Dette skulle jeg ha meddelt tidligere men beskjeden gikk seg vill i ett eller annet på veien. En av de siste dagene i New York satt jeg og mine elskede venner på Bar Pitti. Det er en restaurant i 6 avenue/Avenue of the Americas, rett før man beveger seg ned til Soho. Naborestauranten er Da Silvano, et annet hostpot for de rike og vakre da den er en av NYs dyre restauranter. Kryssgaten er Bleecker, dersom noen skulle ønske å ta turen. Jeg vil! Anywho. Jeg satt og så rett på denne vakre kvinnen. Vi slet med å huske navnet hennes, eller jeg da, for jeg var den eneste som visste at hun var kjent. Lauren Hutton er fruen, hun blir å se blant annet i coffee-table-boken til MK og Ashley da hun er en av deres inspirasjonskilder. Hun holder seg utrolig godt, og så faktisk helt lik ut i virkeligheten, om ikke bedre. Også har hun et svært sjarmerende trekk, nemlig mellomrom mellom fortennene. Og det er det jo bare vakre og intelligente mennesker som har.

2 comments:

  1. hun er dritpen! jeg så henne faktisk i new york jeg også rett før jeg dro hjem. men ikke på pitti/silvano. jeg så henne samme dagen som monica og jeg så han kevin bacon..på union sq. hehe.hun spiller i de nye episodene av nip tuck også. kult

    ReplyDelete
  2. Æ veit kæm hu e sjø.. Enig i det om at mellomrom mellom tenna er forbeholdt vakre og intelligente mennesker.. Hadde jo et gap selv en gang i tida, men ville ikke det skulle være fullt så opplagt hvor intellegent jeg var, så lot det stå til og lot reggisen gjøre foreningsjobben sin...
    Gleder meg til bursdag! :)

    ReplyDelete