Livin´ Like Lively

En av mine andre favoritter, Blake Lively. Hun er nydelig. Hun har for øvrig bursdag samme dag som meg! Ja, det er verdens beste dag. Kjolen kunne jeg tenkt å ha på meg på lørdagens feiring. Har skikkelig lyst på en kjole med vippeskjørt som gjør litt ut av seg, men det blir nok ikke noe nytt. Søren klype. Idag har jeg vært på Smart Club. ohoi for et sted! Jeg har kjøpt masse nam nam til lørdag, og også dekorasjoner, det skal bli ballonger i vinkel. Jeg trenger hjelp til å blåse da. Anyone? Møtte Nina L til te på Solli på ettermiddagen. Nydelig vær så vi kunne sitte ute. Har ikke sett henne på år, og det var riktig trivelig. Kom hjem til nydelige mamma som har vært hos frisøren. Hun ble enda nydeligere. Så Superbad igår for n´te gang. Alle sammen: Boop boop! XO

No comments:

Post a Comment