Øya

Birgitte Et tre, et band, og en scene. Og en hånd. Pharrell.... Nam. Øya 2008. Trodde jeg hadde vært der før. Viste seg at det var Middelalderfestivalen jeg har vært på gitt. Ikke noe i veien med min hipness altså. En strålende, og slitsom dag. Håkan Hellstrøm fikk litt liv i meg, han er helt underbar! Så så vi en masse jeg ikke vet hva er. Fulgte egentlig bare etter musikkleksikonet Birgitte. N.E.R.D var ikke så verst, og Pharrel er ikke ekkel. Under Clipse visste jeg at han kom til å komme på scenen. Og næmmen oi oi, plutselig var han der. Karret meg til slutt hjem. Støvlene jeg hadde på av det praktiske ved hele konseptet gnagde seg inn i føttene mine, og gjorde at jeg hatet støvler enda mer enn noensinne. Ikke var det gjørmete der heller, så kunne faktisk hatt noe fint på føttene. Idag er det lørdag. Brukt dagen på OFW, nå blir det middag med Emma, min kusine, og så er det av gårde til NY-Espen!

No comments:

Post a Comment