Alle Elsker Elen

De gjør det! Marlene, shut it. Et par bilder fra fødselsdagen. Det kommer flere, fra mitt andre kamera. Jeg har så mange ser dere. Det var en fortreffelig kveld, ingenting å si på det. Godt selskap, vin og ballonger; altså da har jeg alt jeg kan ønske meg jeg. Ikveld er det Paradise Hotel FINALE og jeg er S P E N T! Kan meddele at jeg er riktig fornøyd med parene i finalen. På nærbildene som ble vist av Karina og Jacob virker det som om de er fornøyde sjæl med å endelig dele rom. Hehe. Hvis dere skjønner. Heh. Nei æsj. Drakk kun en øl ute på lørdag og danset som en gærning. Dog ikke det lureste å så skjødesløst vise frem min røde BH under en hvit singlet. Det ble litt klåfingrede tilnærmelser på dansegulvet. Heldigvis bodyguardet Caro meg, også får vi håpe at jeg bodyguarda henne tilbake. Sjingeling!

2 comments: