Fotball Forklart

Banen. Spillerne vaier att og fram. Draktene er i ulik farge, og det er to lag. Keeperne har andre drakter, i andre farger. Dette er det helt sikkert en god grunn til, men det er den ene grunnen jeg ikke ønsker å utdype. Ivrige supportere. Marlene ville at de skulle kle av seg. Selv kledde hun på seg vinterjakken. I september? U-rutt FF Det ble mål, og publikum ble glade. Jeg ble glad selv, helt til jeg så på de som ikke hadde fått mål. Da ville jeg rulle meg sammen i en ball og gråte. Han blå i midten bærer vann. Den mest essensielle jobben av dem alle. Uten vann, ingen fotballmann! Assa, jeg innser at jeg har gått glipp av mye i mitt liv. En oppvekst i LA/NY/Paris er en av de. Store pupper er noe annet. Å være et geni i matte nok et punkt. Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Men det største, som jeg innser nå, med tårer i øynene må vite, er fotball. Ja, fotball.

No comments:

Post a Comment