So Tired Baby

Hvor fresh er ikke Alexa Chung? I love you Alexa, I do. Til tider tenker jeg. Da tenker jeg på hvor fantastisk deilig det hadde vært å vært en såkalt it-girl, en socialite som sto opp kl 12.00 hver dag, svømte 1000 meter i mitt infinity-pool, hadde et skap som Cher i Clueless, og mine beste venner parate klokken 16.00 foran min private jet som tok oss til de metropoler våre hjerter begjærte. Istedet er jeg fra Norge, med de begrensninger de medfører. Min private jet som bringer meg dit jeg skal er en lyseblå liten Honda, og infinity-poolen er balja som står på badet. Så våkner jeg opp, både fra drømmen og realiteten. Da innser jeg hvor heldig og uheldig jeg er på samme tid. Alt kunne vært så mye verre. For egentlig, egentlig er jo alt vanvittig vidunderlig. Dog er jeg ikke Jenny Skavlan, men hei, man kanke få alt her i livet.

No comments:

Post a Comment