Strålende Lørdag

Kontrast; luksuriøs handlepose og alt det undertøy til over 1000,- representerer (om det gjør det), og byens skitne tapet; trekket på T-banens seter. Dette hadde jeg på meg idag. Ja jeg var på Bekkestua og tænna. Det gjorde også alle andre i Bærum under 20. Jamen man setter jo så utrolig større pris på helg når man har jobb! Deilig er det å ligge lenge i sengen og bare myyyyse, stå opp, spise korn og lese avisen og så ta en tur inn til byen. Turen til byen var bare fantastisk i ca 10 minutter, for mine nye Pistol Boots fra Acne ga meg kjøttsår på føttene etter nevnte tid. Jeg karret meg innom Zara, Tatler-magasinet, HM og BikBok før jeg ga opp. Et lite kjøp ble det da, og hva det var får dere se imorgen. Enormt kult, et lite hint er å finne i posen fra A. P og det nye Elle! Aaaaj jeg gleder meg til ikveld. Nest-siste helg med Nebbe før hun drar fra oss. Nebbe, det vil si Camilla, har nemlig bestemt seg for å gå sine forfedres fotspor. Hun skal til mormonersamfunnet i Pennsylvania,USA og finne seg en kar. Vi er alle oppstemte, for mannfolka i mormonersamfunnet er nødt til å være helsikes mye bedre enn de idiotene (kremt idioten) hun stadig finner seg her hjemme. Delte jeg for mye nå? Ja da blir vel Nebbe nebbete når jeg ser henne da:)

1 comment:

  1. Hva er det som er så fantastisk som du har kjøpt deg? Haha, Nebbe er perfekt mormoner kone-emne! Hun mangler bare et skaut så glir hun rett inn...

    ReplyDelete