Sunday Bloody Sunday

Fader Camilla er fresh på søndager. Og jeg er ei ironisk, hun er jo skjønn som ei rose. Det var en fin dag å være tigger på. Tjente en hel haug med kroner. Søndager ass! Hvorfor finnes søndager? I alle fall eksisterer de, og da må man gjøre det beste ut av de. Jeg elsker å tilbringe søndager med min fantastiske Camilla. Søndager i vårt univers består av spooning, soving, mat, brus og strålende tv-underholdning. I blant går vi en liten tur og. Sånn til Deli de Luca og hjem igjen mener jeg da. Det er også rom for spennende og intellektuelle samtaler. Ledet an av meg i et undrende lune. Idag snakket jeg om penger og det at en lapp av papir er verdifull. Enten er den verdt 100, 200, ja til og med 500, og neimen finnes ikke 1000-lapper og. Det er jo bare papir?! utbrøt jeg forvirret. Jeg fikk intet svar tilbake.

No comments:

Post a Comment