My Style

Jeg har begynt å kalle dagens det her jeg. Kanskje litt kjedelig, jeg er veldig glad i overskrifter, men kontinuitet har aldri skadet noen. Et stort skjerf er alltid en vinner. Jeg er utrolig keen på et som dette i grått, men i knall rødt. Rødt hørte jeg forresten på radio er den fargen som er mest tiltrekkende på gutter. De kan ikke unngå å bli keene hvis man har på seg noe rødt visstnok. Også det uunngåelige spørsmålet; er det gutter eller radio som er skurrete i antennen? Skurrete betyr her enkle, eller så vanskelige at de blir for enkle som vi jenter sier. Og dette over var så himla avansert at ingen av dere som leste det noensinne kommer til å forstå. Her er skopar nummer to, skikkelig grandma-sko med snøring. Passer bra, Marc Jacobs kjørte Huset på Prærien til de grader for vår og sommermoten 09.

No comments:

Post a Comment