You're In My Heart

Kjæreste kjære Tina T hadde bursdag igår. Jeg reiser mitt vannglass og tar'e på styrten! Her ligger hun oppå meg. Det savner jeg. Er hun ikke søt? Dette er muligens det jeg savner mest med min aller keegheste venn. Se så glad jeg ser ut. Se så krenket Ice T ser ut. I disse dager hvor jeg er inne i mine å-så-festlige bølgedaler, hehe, tenker jeg mye på New York. Jeg vil tilbake. Livet var så fantastisk der, og jeg var glad hele tiden. Bare av å gå hjem fra kinoen på Union Square en tirsdags natt, med alt søppelet, de kjære uteliggerne, og de sterke luktene kjente jeg meg utrolig levende. Det hjalp å skrike rotte til de andre og da. Da ble det jo texas i New York liksom. Men så var det disse menneskene da. Som gjorde byen og livet mitt så supert. Tina var en av disse, og er en av de aller nydeligste i hele verden. Nå har hun forlatt Hege, Thea, Monica og meg for å prøve seg ute i den store stygge verden og jeg håper hun har det fantastisk. Jeg er ikke bitter assa på at hun dro, jeg er ikke bitter.

5 comments:

  1. Tina er fantastisk!!! En ekte mench! Det er du også. FUCK IT, det er vi alle sammen i 5 på 4!!!

    ReplyDelete
  2. 5 på 4 rocker! Evig og alltid 5 på 4 chicas! hva er mench thea?

    ReplyDelete
  3. to ting: ett medmenneske eller ett sånn super-menneske liksom. siden uber mench ble så negativt ladet under andre verdenskrig og nazistene er det ikke så mange som sier uber mench lenger, men bare mench!

    ReplyDelete
  4. Ååå, dere er bare de beste i verden! Savner dere skikkelig, New York var bare best!!
    Elen, du skriver så vakkert at jeg blir helt blank i øynene her jeg sitter. Alene. Uten dere.

    ReplyDelete
  5. og forresten: for å sitere fra en av disse mange filmene vi så på kinoen "vår"
    - Come back to me, come back to me!!

    ReplyDelete