Claudia for Chanel

Jeg er syk idag. Er kvalm som en kirkerotte. Dog ikke slik det uttrykket egentlig er men. På soverommet mitt har jeg hengt opp bilder av motekampanjer jeg syns er inspirerende. Idag har jeg tilbrakt det meste av tiden i sengen stirrende på disse. Innimellom har jeg sovnet. Så våkner jeg igjen, og titter litt mer. Jeg elsker Chanel sine kampanjer. Chanel er omtrent de eneste som kan bruke en halvside av en helsides annonse til bare luft. På rommet mitt har jeg hengt opp en halvside som kun er himmelblå med Chanels skrift som over. http://www.thefashionspot.com/

1 comment:

  1. Elen! Hei,Så fin blogg! Så den på minoutfit. Stemte på deg også:)

    Hva gjør du om dagen egentlig? Ble nysgjerring jeg..

    Svar på min blogg eller på telefon om man skal være litt mindre interaktiv.

    Stoor klem Eva

    ReplyDelete