Elen Overload?

Same old armbånd som alltid, og lille hundemedaljong fra Cubus. Det tredje skoparet jeg snakket om. Jeg kunne landet på Mars med disse og klart meg fint jeg as. Dagens. Fader jeg er sliten. Da er det desto bedre med helg. Nå er det helg. Jeg var tidlig på jobb idag, og har blant annet hjulpet til med å sette sammen noen klær til utlån for et spennende internasjonalt magasin. Det er gøy. Jeg føler meg veldig The Hills når jeg gjør det. Skulle ønske jeg hadde den følelsen heeele tiden jeg. Har nettopp kommet hjem fra livesending av Skal vi danse. Tore André Flo er skjønn. Tom Erik danse-mann er, kremt, ikke ekkel. Mikkel Gaup er ganske liten, og hele gjengen var generelt inn i granskauen tænne. Legger opp bilde imorgen, nå må jeg bare legge meg jeg. Sov søtt

No comments:

Post a Comment