Go Obama!

Alt fra urbanoutfitters.com

Idag føler jeg for å gå med hjertet på ermen, som det så fint heter på engelsk. Det lyder ikke like bra på norsk. Dessverre. Uttrykket viser til å vise følelser, noe vi alle vet jeg kan bli flinkere til. Av noen blir jeg bare kalt frøken kald. Og akk, det stemmer jo ei, er jo egentlig varm som en nystekt pannekake.

Derfor ville jeg hatt på meg dette idag! Men det har jeg jo ikke. Dumme Norge hakke Urban en gang.

Som kjent er det valg i Amerika imorgen. La oss alle håpe amerikanerne stemmer til gode for hele verdens folk, og ikke bare seg selv.

Vær så snill, kjære Gud, ikke la dem gi makten til en gammel mann(uuuur, vanskelig å si, jeg elsker eldre herremenn) og ei som er imot selvbestemt abort, for våpen og ikke helt sikker på hva Bush-doktrinen var!

Obama for PRESIDENT! Tjohei!

No comments:

Post a Comment