Polkadots

Det var ikke utsolgt Comme des Garçons for H&M da jeg ruslet Oslos gater på lørdag. Jeg liker prikker, så tok med meg en cardigan. Den er vel nærmest blitt nøkkelplagget til hele kolleksjonen. Ellers syns jeg de siste to designerkolleksjonene har sett litt for lite designer ut egentlig. Veldig enkelt materiale, og designen er ikke superkrevende den heller. Jaja Så dette hadde jeg på meg idag, mandag. Mandag. Den er over. Takk og lov for det. Jeg har aldri hatt et godt øye til mandager. Det er som den karen som bare henger over deg en hel kveld på byen. Han bare er der. Det er mitt forhold til mandager. Jeg mener ikke å være innbilsk. Kunne like gjerne sammenlignet det med tusen slanger som spiser deg opp levende. Men det ville vært litt dramatisk. En klengete kar er tross alt ikke like ille som en million slanger som snirkler seg nærmere og nærmere. Grøss. Uæh Ja det var den kvelden. Crap

No comments:

Post a Comment