Dr. Strangelove

Var ikke Dr. Strangelove en russer som satt i rullestol? Husker ikke helt hvordan filmen gikk. Strangelove er ikke et russisk navn akkurat. Samma. Idag hadde jeg på meg pelsluen min. Den er god og varm den. Ørnulf, min sjef, lo når han så meg, det samme gjorde Petter, og ja i grunn alle som har sett meg idag. Jeg har alltid visst at folk ler av, og ikke med meg, så det var ikke noen stor nyhet. En latter forlenger uansett livet og det er jo fin-fint. Update: oi, shit mitt ene øyebryn ser heftig ut. Det ser ikke egentlig sånn ut. Til info bare. Was Dr. Strangelove a russian in a wheelchair? I don't remember the movie. Strangelove isn't exactly a russian name. Anyways. Today I wore my fur hat. It is so warm and lovely. My boss laughed when he saw me, it is kind of huge on my head, Peter laughed as well, basically every single person that has seen me today. People laugh at me, not with me, so that's no biggie. I'll survive. As you may notice I am writing this in English. It is a thing I thought I'd try out. Let me know what you think my dear peeps

No comments:

Post a Comment