La-La Lohan

Kjøpte noen lignende (?) sko fra Din Sko idag. Viser de imorgen! Jakken fra Balenciaga kan godt ligge under juletreet i år. Hint hint julenissen! Christian Louboutin burde vært enhver kvinnes rett mener nå jeg. Slitte jeans er det nye partyantrekket. Harper's Bazaar Shopping ruler! Assa, det er bare så himla gøy. Idag har jeg, vel nesten, ikke shoppet til meg selv, men alle de fantastiske folkene i livet mitt. Og tiden flyr av sted, og posene hoper seg opp. Ikveld er det fest, og jeg gleder meg til å pynte meg. Er så mye fint å bli inspirert av for tiden og det føles som om alt er lov. Diggbart. Hvis du trenger litt inspirasjon se på Lindsay Lohan i siste Harper's Bazaar. Fantastisk styling og fantastiske bilder. Jeg elsker Lindsay Lohan litt merker jeg. Shopping rules! It is so friggin' fun. Today I almost haven't bought anything for myself, just to the amazing people that are my family and friends. Time flies, and the bags get bigger. Tonight we're going out and I am looking forward to getting dressed up. I have lots of ideas so we'll see what I'll come up with. Inspiration is all around these days, and it feels like nothing is off limits. Love it. If you need some inspiration look at Lindsay in the latest Harper's. Great styling and awesome photos. I kind of love Lindsay Lohan..

No comments:

Post a Comment