My Style

Her forsøker jeg å vise øredobbene mine uten å se ut som mitt vanlige loste jeg. Indianerinspirert, altså fjær, perler og lær kommer stort til våren er jeg ganske sikker på. Hvis du er i utlandet, er Urban et bra sted å gå. Her hjemme kan vi jo drømme:) I dag var jeg innom Høyer Sjølyst. Den butikken er fin altså. En av mine favoritter var en vinterjakke fra Odd Molly. Prisen var ufavoritt, 18000! Sinnsykt. Disney Couture har de også, elsker, og Uno de 50 og kjempefine duftlys fra Voluspa. Nam. Jeg har fått lønn. heh Today I stopped by Høyer Sjølyst. That is a nice store, really big and pretty. One favourite I found was a coat from Odd Molly. The price was unpleasant though, 18 000! Insane. They also have Disney Couture, which I love, and Uno de 50 and lovely scented candles from Voluspa. Yum.

No comments:

Post a Comment