My Style

Striper, skinn og klakker. High-five! Nå sitter jeg og ser på Nobelpriskonserten. Robyn fortryllet meg nettopp med With Every Heartbeat og Be Mine. Jeg elsker henne, hun er så genuin og flink. I mitt neste liv skal jeg komme tilbake som sanger og bergta alle med min sang. Stripes, leather and heels. High-five! I'm watching the Nobel Peace Prize concert as we speak. I just got swept away by Robyn with her songs With Every Heartbeat and Be Mine. I love her, she is so talented and genuine. In my next life I am going to come back as a singer and captivate everybody with my song. Yay Update: gensern er mammas gamle (de har en lignende på HM Big is Beautiful av alle ting!, skjørt fra HM og sko fra HM

2 comments:

  1. Elen, du er så fin!!!Nydelig antrekk;)
    Men du må skrive hvor klærne er fra, jeg blir så nysgjerrig...:) Og forresten, viste ikke du et fint tjukt hårbånd for en stund siden? Mulig det var fra malene birger..Vet du hvor man kan få tak i noe sånt??Klem fra din gamle classmate fra tegning..thi=)

    ReplyDelete
  2. Heii! Takk, så himla hyggelig. Ok, det skal jeg huske på:) Jo, hårbåndet er fra Malene Birger, mulig de har det på Høyer Sjølyst. Hvertfall høstvare, jeg kan godt prøve å finne ut hvor de har det, jobber jo med det! Håper alt står bra til med deg!

    ReplyDelete