Out

Mye bilder idag gitt. Her er noen av moroa ute. Der jeg ser ufornøyd ut er det snakk om, ja du gjettet riktig, rekka mi. Hehe. For øvrig fant jeg igår ut at det ikke er det lureste å kommentere ukjente jenters pupper. Jeg gjorde det nemlig. Hun skjønte liksom ikke greia. Til slutt ble vi venner, og jeg snakket om puppene hennes til dørvakten hun var keen på. Mitt hjertes tjenester er uransakelige. Jeg gjør alt, mine sperrer eksisterer så og si ikke. Lots of pics today. Here are some of the fun out on town. On the pic where I don't look that happy we're talking about, you guessed it, my rack. I also discovered last night that it isn't the smartest to comment on the racks of girls you do not know. I did you see, and she didn't really get it. But, eventually we became friends, and I talked about her rack to the doorman she was keen on. The services of my heart has no limits. I will do anything, there is no such thing as limits.

No comments:

Post a Comment