blue eyes blue

people Drew Barrymore i Dior Haute Couture, Blake Lively i Nina Ricci og January Jones i Versace I går kveld var det Golden Globe i Los Angeles. Ja, jeg satt hjemme på Hosle jeg ass. Jeg er bitter. Men, det så ut til å være en strålende kveld, med mye gudinne og gresk-inspirerte kjoler. Milajki! Rumer Willis sin kjole var ganske kul syns jeg, mer edgy enn de fleste, men valgte å fokusere på disse damene. Nydelig. Heath Ledger fikk Golden Globe for sin rolle i The Dark Knight. Det brakte en tåre eller to til mitt øye der jeg sto og peste på ellipsemaskinen på trening og så på Spotlight, eller hva det heter. Helt riktig, og han MÅ få Oscar. Last night was the annual Golden Globe Awards. I, on the other hand, was sitting in the sofa, zip code Hosle, Norway. Yes, I am bitter. I am pretty sure it was an amazing night, with lots of goddess and greek-inspired dresses. I like! Rumer Willis' had quite the cool dress, more edgy than most, but I chose to focus on these la-la-ladies. Gorgeous. Heath Ledger recieved an award for his role in The Dark Knight. It brought a tear or two to my eye as I was standing on the treadmill at the gym watching Spotlight (norw gossip program). He HAS got to win an Oscar.

No comments:

Post a Comment