costume awards

Meg på costume awards. Jeg smilte stort sett hele kvelden. Marte Krogh. Fantastisk stilig dame, som er mitt idol i grunn. Huset Høyer vant årets klesmerke for By Malene Birger. Ørnulf og Maria med prisen Daglig leder på Oslo Fashion Week, Annikken Vear og presseansvarlig Christina Eng Selger for By Malene Birger, Christina sammen med Jonas Helga! Jeg har vært en dårlig blogger de siste dagene, men det har gått i ett siden torsdag. Costume Awards var fantastisk. Masse glade mennesker, god stemning, goodie-bags og høye hæler. Marte Krogh spilte fiolin, dæven døtte hun er flink. Vanessa Rudjord var der og så smashing ut. For de av dere som ikke vet det, digger jeg Vanessa Rudjord. Hun er bare så himla kul. Jenny Skavlan delte ut pris, og var fresh i kort "shortskjole". Jeg hilste på Hanneli som var innmari hyggelig, og som vanlig feilfritt kledd i hvite frynsebukser (insane!). I've been a bad blogger these last couple of days, men I have just been running from a to z since thursday. Costume Awards was awesome. Loads of happy people, goodie-bags and heels. Marte Krogh played the violin, which she rocks at by the way. Vanessa Rudjord was there, and looked smashing. For thos of you who don't know it; i love Vanessa Rudjord. She is coolness. Jenny Skavlan presented an award to Zara for best brand, and looked cool in a shorts-dress. I met Hanneli which is so sweet, and looked absolutely flawless in white fringed pants(insane!).

No comments:

Post a Comment