great story

Ja Caro, vet hva du tenker og sikkert kommer til å si. Men man ser faktisk ikke trusa mi. Assa, jeg blir mobbet på jobben. I dag ble jeg helt sant kalt Moskva-Marit. Er det trivelig kanskje? Ok, de sa at jeg kunne trekke av 100 kilo (hva veier Moskva-Marit er det i grunn viktig å finne ut) men likevel. Heldigvis har jeg selvironi da, så jeg tar det ikke så hardt. Tenkte det var en festlig historie. Håper du ler, ellers var alt til ingen nytte. I am being bullied at my workplace. Today someone honest to God called me Moscow Marit (a lady news correspondent who is, quite big-boned). Is that very nice? Ok, so they did say I had to remove 100 kg for it to be true (what does Moscow Marit actually weigh seems quite important to find out) but still. Luckily I don't take myself too seriously, so I'll probably survive. Thought it was a fun story though. Hope you're laughing, otherwise it was all in vain.

2 comments:

  1. Haha, Moskva Marit- gjett om det blir ditt nye kallenavn truseflashern! Åh, nå lo jeg godt..

    ReplyDelete