throw this on, you're good to go

Rød Phillip Lim korpsjakke. Jeg er villig til å begynne i korps, no offence, for den jakken minitrenchen til venstre der er fra oak, og er noe av det fineste jeg har sett på lenge McQ linen blend biker jacket til venstre, French Connection til høyre. Det er lov å håpe på vår nå, det mener i alle fall jeg. Herlighet, det er februar, og denne snøen, når skal den forsvinne? Assa, skal ikke klage, det er utrolig stas å kjøre seg fast i store snøfonner (kan ha noe med å gjøre at jeg har det med å kjøre rett inn i de da), men ser mer moro i å kunne gå uten å se ut som mummitrollet (min gange hele vinteren gjennom fordi jeg er redd for å tryne på isen) I feel like it's ok now to start dreaming of spring. I mean, it's february, and all this snow, when is it going to disappear? All right, I am not going to complain, it is tons of fun getting stuck in big piles of snow with my car (that may have something to do with the fact that I seem to actually drive into them), but I see myself getting more fun out of not walking around like "mummu-trollet" (a cartoon figure which waddles) (my walk resembles this all winter long because I am afraid of falling flat on my face cuz of all the ice)

No comments:

Post a Comment