it's my party and i'll cry if i want to

Jeg vil ha koksgrå tights nuh. Jeg hadde det en gang. Hvor har de tatt veien? Og skjørtet.. Ja det skjørtet Ja ja ja. Det er bare riktig. Alt er bare riktig! Transparent er her allerede, så bare å løpe og kjøpe. Katy Rodriguez fall 09 style.com Resurrections innehaver er også designer Katy Rodriguez. Jeg trenger vel egentlig ikke si så mye mer. Nok kred i seg selv. Rimelig sikker på at jeg har blogget om Katy Rodriguez før, jeg elsker plaggene. Hun oppfinner ikke hjulet, men tar en såpass finurlig vri på ting at det føles om ikke nytt, nesten-nytt, men fortsatt veldig fresht. Klærne gjør at jeg vil danse, noe klær skal få deg til å føle! Milajki! Julajki? The woman behind Resurrection is also the designer Katy Rodriguez. I don't really need to say much more do I. That is enough cred in itself. I am pretty sure I have blogged about her before, I love her clothes. She isn't reinventing the wheel, but putting enough of a fresh spin to things that even if it doesn't feel completely new, it feels semi-new. It is oh-so cool. The clothes make me feel like dancing, and that is exactly the way clothes are supposed to make you feel!I like! U like?

No comments:

Post a Comment