lucky

Som regel har jeg mange tanker i hodet. Det varierer mellom smarte tanker, ikke så smarte tanker, gode tanker, dårlige tanker, morsomme tanker, triste tanker og de som tar opp det meste av min tenketid; de tenkende tankene. Disse er de beste. Imidlertid har jeg ikke så mange tanker generelt akkurat i dag. Men jeg kan fortsatt fortelle at i dag hadde jeg høy hestehale, og til dere som ikke vet det, jeg har luft mellom tennene. Usually I have lots of thoughts in my head. It is a variation of smart thoughts, not so smart thoughts, god thoughts, bad thoughts, funny thought, sad thoughts and the ones that take up most of my think-time; the thinking thoughts. They are the best ones. Today however I don't have much thoughts of any kind. But I can tell you that I had a high ponytail today, and to those of you who don't know; yes I have air between my front teeth

No comments:

Post a Comment