opening ceremony

Chloé Sevigny for Opening Ceremony fall 09 style.com Opening Ceremony var desidert en av mine favorittbutikker i New York. Hadde sjelden nok lommerusk til at jeg hadde råd til å kjøpe noe, men likevel er butikken en enorm kilde til inspirasjon. Chloé Sevigny har vist ny kolleksjon, en unisex-linje. Jeg elsker det. Det kan være fordi jeg er glad i å være jente, men i blant også skulle ønske at jeg var kar. Egentlig bare for å kunne bli kalt kar og dude. Opening Ceremony was definitely one of my favorite stores in New York. I rarely had enough pocket change to actually afford the things they have, but the store is none the less a great source for inspiration. Chloé Sevigny presented her new fall line, a unisex-collection. I love it. It may be because I love being a girl, but sometimes I would also like to be a dude. Just so I could be called dude really.

2 comments:

  1. aaaah jeg vet, gi meg alt hun noensinne har hatt på seg og kommer til å ha på seg sier jeg as.

    ReplyDelete