so you think you know

husker ikke hvor det er fra! Ettersom jeg er blitt eldre har jeg funnet ut en del ting. Det er nemlig slik at en blir klokere med alderen. Altså, ingen kan vel motsi meg når det gjelder det faktum at jeg alltid har vært over gjennomsnittlig klok, så nå går det jo snart over alle bakkar og berg hva gjelder egen klokhet. I alle fall har jeg funnet ut at det viktigste er å gjøre det en liker, drømmer, eller elsker. I det minste må man prøve. Så jeg undrer litt nå. Jeg trodde jeg hadde kommet til en vei som gikk i begge retninger, men så kan det hende jeg må gå til venstre (eller høyre for den saks skyld) uten at jeg har noe jeg skulle sagt. As I get older I have discovered a couple of things. It is actually true that you get wiser as you get older. Well, I don't think anyone will say that I haven't always been above the average when it comes to wise-dom (not a word I know), so now it is really taking off. I have figured out that the most important thing is to do what you like, dream or love. At least you have to try. And it makes me wonder. I thought I had reached a crossroad, but then it might be that I'll have to take a left(or a right for that matter) without even having a say.

No comments:

Post a Comment