keep moving

pixie market Liker dere den nye headeren? Ble så rastløs av den forrige, den var kul, men så mørk. Og nå føler jeg meg lys, i det lyse hjørnet hvor alt egentlig er veldig ok, bortsett fra at noen mennesker seff må drive og bitre opp min lyse hverdag. Ja ja. Nå er det straks over fjellet jeg drar, jeg skal tilbake til mine røtter, bli skitten i markas natur, spikke alt tre jeg kommer over og spise bark og drikke fjellvann. Det er greeeeier. Do you like the new header? The last one made me restless, it was cool, but really dark. And I am feeling light these days, everything is good where I'm at, except for a few peeps who're trying to bitter up my lightness. Oh well. Away I go to the mountains now, I'm going back to my roots, get dirty out in the wild, a lumberjack in her true element and I am going to eat bark and drink clear mountain water. Stuffff.

2 comments: