oh?

Gah! Har dere hatt en fin dag? Humøret mitt varierer så innmari for tiden. Jeg har det egentlig veldig bra, men virker ikke som om jeg skjønner det hele tiden. Det var denne hjernen min da, tror jeg må lade den opp eller no. Hvordan i alle dager skal jeg gjøre det? Siw hadde bursdag i dag så vi hadde lang lunsj på jobb med kake (aaaahhhh). Alle satt inne på By Malene Birger showroomet og koste seg. Jeg var morsom, som alltid. Kan ikke noe for det. Bare sånn det er det der. Jeg sier noe, folk ler. Gah! Did you have a good day? My mood varies a lot these days. I am actually quite happy most of the time, but it doesn't seem like I actually get that. Probably something to do with my brain, think I'll have to charge it or something. How on earth am I going to do that? It was Siw's b-day at work today, so we lunched for a while, and ate cake (aaah). Everybody was sitting in the By Malene Birger showroom and enjoying it. I was funny, as always. I can't help it. Just the way it is. I talk, people laugh.

No comments:

Post a Comment